رابطه...

رویای خاکستری

به وبلاگ من خوش امدید

رابطه...



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت20:19---4 مرداد 1394

عزیزم عالیه افرین ... وبلاگت فوق الهادس.


پاسخ:مرسی عزیزم


yaska
ساعت19:28---4 مرداد 1394
واقعا!!!
هیچوقت اینطوری فکر میکنی؟؟؟
مثلا به حرفات توجهی نداشته باشن بگی حرفایه بزرگ از ادم بزرگیو از دست دادن
یا وقتی دلتو بشکنن بگی چیز غیرقابل شکستنو شکستین...یا بگی این شکست محکم ترش جاشو میگیره!
یا من افسانم!!!هیچ کس جایه من نیست !!من منم که هیچ کست نمیتونه جایه من باشه!


لیدا
ساعت11:19---4 مرداد 1394
سلوم گلم
خوبی؟
میای وبم
توش پر از بازی انلاینه
http://lida2014.loxblog.com/
پاسخ:چشم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 مرداد 1394برچسب:رابطه,,,, ] [ 22:47 ] [ afsaneh ] [ ]